Content
Marketing

Zostań ekspertem w branży

Content Marketing

Marketing treści to doskonałe narzędzie służące pozyskiwaniu klientów za pomocą publikacji wartościowych tekstów w internecie. Jego zadaniem, oprócz budowania silnego brandu, jest również tworzenie widoczności w Google i umacnianie pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Dostarcza narzędzi i wskazuje kanały wzmacniające przekaz, budujące wizerunek, a przez to pozycję rynkową.

Korzyści:

  • wzrost świadomości i rozpoznawalności
  • ekspercki wizerunek
  • długofalowe relacje z klientem
  • wzrost ruchu na stronie
  • większy zasięg komunikacji marketingowej
  • dodatkowa wiedza o grupie docelowej
  • wzrost współczynnika konwersji
  • lepsze pozycjonowanie organiczne

Wartość dodana Content Marketingu to unikalne, merytoryczne i wartościowe treści, które odpowiadają potrzebom odbiorcy. Same w sobie jednak nie wystarczą. Potrzeba nimi umiejętnie zarządzać. Indywidualna strategia CM przeprowadzona przez Tango optymalnie dopasowuje spójny przekaz, by budować autorytet, zaufanie i przywiązanie klienta do marki. Treści są źródłem, które generuje konwersje z dużą częstotliwością. Rozwój treści poradnikowych kreuje markę na eksperta w danej dziedzinie, pozwala serwisowi na pojawianie się na dodatkowe frazy kluczowe oraz daje szansę na przedstawienie produktów producenta w treści artykułu, który użytkownik odwiedza w celu uzyskania odpowiedzi na nurtujące go pytania. Content Marketing to odpowiedź na zapytania w Google, więc tworząc treści odpowiadamy na potrzeby konsumenta.

Zalety

  • szybciej buduje relacje
  • wzmacnia działania pozycjonerskie
  • dysponuje różnorodną formą przekazu
  • wpływa na wizerunek firmy
  • pozwala na nienachalną prezentację
  • buduje autorytet oraz lojalność
  • daje treści o długofalowym działaniu
  • kształtuje poglądy, edukuje

Wady

Wymaga:

  • dużej ilości dobrych treści
  • researchu tematów interesujących odbiorcę
  • systematycznych publikacji
  • spójnej strategii
  • czasu
Content marketing ma ogromny potencjał, ale aby z niego w pełni skorzystać, Tango proponuje odpowiednio zaprojektowane i skorelowane działania. Zapewniamy konsekwentną realizację strategii, cykliczne publikacje, nawiązanie długotrwałych relacji z odbiorcą, poprawienie rankingu witryny. Współpracując z nami będziesz dystrybuować wartościowe treści, przyciągać uwagę, zdobywać zaangażowanie oraz ekspercki wizerunek. Każdą strategię ustalamy indywidualnie i przy ścisłej współpracy oraz partnerstwie. By budować Twoje zaufanie, przekazujemy dostęp do wygodnej aplikacji Trello, która gwarantuje transparentność oraz możliwość kontroli każdego etapu projektu.

Cena usługi

W ramach działań content marketingowych oferujemy stworzenie planu strategii marki w tym zakresie, analizę fraz kluczowych, napisanie tekstów przez profesjonalnego copywritera (w razie potrzeby współpraca z tłumaczem) oraz publikacja powstałych artykułów.

Cena usługi =

1. plan strategii
+   2. stworzenie tekstów
+   3. publikacje

Zainteresowany?

Content marketing to nie tylko trend – to naprawdę działa i angażuje klientów! Dlatego jeśli zależy Ci na zbudowaniu autorytetu i wiarygodności Twojej firmy – wyślij do nas brief.

Najczęstsze pytania:

Content Marketing strategia, która polega na pozyskiwaniu klientów za pomocą przydatnych treści, z którymi możemy dotrzeć do sprecyzowanej grupy docelowej, przez portale tematyczne związane z daną branżą.