Monitoring Marki

Sprawdź co o Tobie mówią!

Monitorowanie marki w internecie

Monitorowanie opinii daje wiele korzyści jak dodatkowe informacje lub spostrzeżenia internautów, ochrona wizerunku marki, kontrola działań konkurencji, efektywna walka z kryzysami lub zapobieganie im. Wspomaga tworzenie przyszłych produktów lub kampanii promocyjnych oraz modyfikację obecnych, a także zdobycie oraz ugruntowanie pozycji rynkowej.

Zalety

  • szybkość zbierania danych
  • wiarygodność zebranych informacji
  • skutecznie dociera bezpośrednio do użytkowników
  • oszczędność czasu i pieniędzy
  • działa 24 h na dobę
  • aktualizacja real-time

Wady

  • stałej czujności
  • doświadczenia
  • szybkiej reakcji
  • zastosowania odpowiednich narzędzi

Monitoring marki w internecie odgrywa kluczową rolę w tworzeniu planów marketingowych oraz nawiązywaniu relacji z klientami. Pozwala efektywniej alokować zasoby i ukierunkowywać działania oszczędzając czas oraz pieniądze. Równocześnie zapobiega kryzysowi wizerunkowemu, szybko rozwiązuje konflikty. Narzędzia stosowane w naszej Agencji działają szybko, bezpośrednio i precyzyjnie. Dzięki nam poznasz opinie internautów oraz ich potrzeby i zadbasz o swój wizerunek. Nie mamy przed Tobą żadnych tajemnic, dlatego zapewniamy nieograniczony dostęp do aplikacji Trello, z którą będziesz mógł na bieżąco śledzić prace zespołów zadaniowych.

Cena usługi

Cena zawiera analizę i raport prowadzonych działań.

CENA USŁUGI =

1. konfiguracja narzędzi analitycznych
+   2. raport miesięczny

Zainteresowany?

Chcesz poprawić wizerunek swojej marki w sieci? Poznać co myślą klienci, a także mieć możliwość reakcji na opinie? Wyślij do nas brief, a nasi specjaliści dokonają dogłębnej analizy obecności Twojej marki w Internecie.

Najczęstsze pytania:

Monitorowanie marki polega na śledzeniu oraz analizie opinii oraz wzmianek o Twojej firmie.