Reklama Google
Ads (AdWords)

Pokonaj swoją konkurencję

Google Ads

Google Ads jest bardzo skutecznym oraz efektywnym narzędziem do prowadzenia akcji reklamowych w internecie dla małych i dużych przedsiębiorstw. Działa natychmiastowo i precyzyjnie trafia z produktem do ludzi, którzy są nim zainteresowani. Zwiększa widoczność, rozpoznawalność, a w konsekwencji sprzedaż oraz zyski. Dzięki kampanii Google Ads opracowanej indywidualnie dla Ciebie przez Tango stworzysz mocny, rozpoznawalny brand, poprawisz swoją pozycję na rynku oraz wyniki finansowe.

Zalety

  • dokładne targetowanie
  • różnorodność form reklamy
  • nieinwazyjny charakter przekazu
  • szybkość działania
  • pełny dostęp do bieżącej statystyki
  • kontrolowanie wydatków
  • płatność tylko za kliknięcie
  • elastycznie zarządzanie budżetem
  • możliwa sezonowość działań
  • kontrola horyzontu czasowego kampanii
  • precyzyjna analityka

Wady

  • brak stałej kwoty kampanii i uzależnienie jej od konkurencji
  • natychmiastowe zakończenie przy braku zasilenia konta
  • ograniczona ilość znaków reklamy

Siłą Google Ads jest prostota obsługi, szybkie i skuteczne trafianie do wybranej grupy docelowej, elastyczny model rozliczeń oraz zasięg pokrywający około 90% użytkowników wyszukiwarki Google na świecie. Działania w panelu można na bieżąco monitorować, wstrzymywać, ograniczać lub intensyfikować. Kampanie Google Ads polecamy firmom oferującym produkty lub usługi sezonowe, a także dopiero rozpoczynające działania marketingowe w sieci. Skuteczność kampanii uzależniona jest od wielu czynników, dlatego zachęcamy do skorzystania z naszego innowacyjnego podejścia w zakresie konfiguracji ustawień oraz zmian optymalizacyjnych. Korzystamy z aplikacji Trello do zarządzania projektami, gdzie cała kampania jest wizualizowana i rozpisana na zadania. W tej przestrzeni razem stworzymy Twój sukces.

Cena usługi

W skład ceny usługi wchodzi jednorazowy koszt utworzenia kampanii, budżet który w pełni przeznaczany jest na reklamy oraz marża dla agencji obliczana jest procentowo, zależnie od skali kampanii.

Cena usługi =

1. budżet reklamowy
+   2. marża prowadzenia

+ 3. koszt utworzenia kampanii

Zainteresowany?

Wyślij do nas swój brief! Dla każdego klienta tworzymy indywidualny projekt. Z naszą pomocą wskaźniki ROI i CTR na Twojej stronie poszybują w górę, zwiększy się ruch oraz liczba konwersji.

Najczęstsze pytania:

Budżet kampanii zależny jest od kilku czynników – celu kampanii, typu reklam, ilości potrzebnych kreacji, zasięgów, konkurencji. Czy da się jednoznacznie określić widełki dla każdej kampanii? Nie. Sugerujemy jednak wzięcie pod uwagę bardziej tysięcy niż setek.